DESIGN, DECOR, DIY, GARDEN,

FAMILY, HOMES.

AND A LITTLE BIT OF HUNGARY.

2013. május 7., kedd

9:23 7
Eddig még nem volt példa arra, hogy a lakberendezésen vagy kerten kívül másról is írjak, képeket osszak meg, de most nagyon belelkesedtem. Elég régóta meg vagyok győződve arról - amit egyre több barát, ismerős tapasztalata is megerősít - hogy a magyar nők bőrének az ázsiai kozmetikumok sokkal jobbak. Évekkel ezelőtt, Japánban járva fedeztem fel ezt, és azóta is ha valaki a távol-keletre utazik, mindig megkérem, hogy hozzon nekem egy-két dolgot. A szerelem a százjenes boltban kapható Shiseidoval kezdődött (de az itthon kapható európai, méregdrága luxustermékei egyáltalán nem váltak be, nekem a kinti olcsó ezerszer jobb volt), aztán a Judittotól kapott Rohto mentolos szemcseppel folytatódott, majd Dalmától kaptam ajándékban egy shanghai "szőlőzsírt" és végleg elvesztem. A Labello és társai nekem soha nem használtak, felkenésük után még szárazabbnak éreztem mindig a szám.

Pár hónapja azonban felfedeztem, hogy van egy magyar cég, aki koreai kozmetikumok forgalmazásával foglalkozik: BB Krém 
Elkezdtem gyűjteni az infókat, és nem hallottam rosszat róluk senkitől sem, így múlt héten összeállítottam egy listát az áhított cuccokról és megrendeltem őket. Egyáltalán nem volt olcsó, de nagyon bízom abban, hogy nem fogok csalódni. A pakkot ma kaptam meg, íme:



Amiket rendeltem: LIC őssejtes csigakrém, Missha Signature BB krém, Baviphat epres méregtelenítő maszk (igazi cuki csomagolásban), TonyMoly Fruit Princess szájfény (szintén ultracuki csomagolásban és mangosztán árnyalatban). Az első meglepetés a megrendelés feladásakor ért, mert ötezer forintonként választhattam egy ingyenes maszkot vagy termékmintát. Én a HISTORY OF WHOO HWA HYUN szemkörnyék ápoló krém mintát, a BRTC Blemish Recover Balm mintát és Kollagénes arcmaszkot választottam. (Értékük összesen: 675 Ft)
Mikor kibontottam a csomagot egy plusz ajándék Vitaminos arcmaszk is lapult a dobozban (390 Ft).
Azt hiszem ez egy szép példa arra, hogyan kell megnyerni (és megtartani) a vásárlókört. Ezúton is nagyon köszönöm a kedvességet a Natur-all Kft.-nek! 

A csomag a munkahelyemre érkezett, de nem bírtam magammal, kibontottam és egy rapid arctisztítás után felkentem egy vékony réteg Missha BB Krémet. Első körben egy viaszbábu nézett vissza rám a tükörből, de pár perc eltelte után a krém eggyévált a bőrömmel, és olyan volt, mintha semmi sem lenne rajtam. Csak a bőröm lett szebb: semmi fakóság, eltűntek a tág pórusaim és az érzékeny bőröm miatt időnként jelentkező egy-két piros folt se volt egyáltalán feltűnő rajtam. Érzésre olyan mint a tiszta selyem, és még este 10-kor sem vesztett semmit az arcom az életteliségből, és a krém fedőképessége is állandó maradt. Nem ült meg a ráncokban, és nem kezdett el nap végére csomósodni és leperegni rólam, mint a többi alapozó. A bőröm tökéletesen hidratált maradt. Ha akartam volna egy erősebb fedőképességet is elérhettem volna, mert több rétegben lehet felkenni, de nekem elsőre ez elég volt. Szóval a próbakörrel teljesen elégedett vagyok. Kíváncsi leszek majd, hogy bírja a negyven fokos kánikulát vagy az éjszakázást.

A másik termék, amit az esti arctisztítás után kipróbáltam az az LIC őssejtes (növényi őssejt) csigakrém. Ezt alapból a szemem környékére vettem, ráncok stb. ellen, de gondoltam kipróbálom az egész arcomon. Sajnos eléggé érzékeny és pirosodásra hajlamos a bőröm, úgyhogy remélem, ezt idővel csökkenteni fogja. Nagyon kevés kellett belőle, ahhoz, hogy mindenhova jusson, és puha, selymes, hidratált érzésű tőle a bőröm. Hosszú távon remélem, hogy csökkenti a ráncokat, regenerálja a pattanások nyomkodásából eredő hegeket (igen, bevállalom, ha egy előjön én bizony "műtök") és persze hidratál. 

A további  tapasztalatokról és termékekről is beszámolok majd, ha valakit érdekel, csak jelezzétek. A bejegyzés nem fizetett hirdetés, a forgalmazó semmilyen kedvezményt, fizetséget nem nyújt nekem ezért. 
Egyszerűen csak úgy gondolom, hogy a jó dolgokat meg kell osztani. :)



This is my first post about a non-design topic, but now I'm very enthusiastic. Some years ago I discovered that for my skin the asian beauty products are better than the european ones. The mania had begun in Japan with hundred-yen store, cheap Shiseido (but the expensive and luxurios european products were not good for me at all), and I got a Rohto mint eyedrop and a chinese lip balm, which were super effective, so I became obsessed.
Some months ago I discovered a Hungarian webshop who sell original korean beauty products. I collected a lot of information from friends and acquaintances, and not heard a bad opinion, so I decided to try them out.
Last week I ordered these:
The first surprise came at the end of my order, because above fifteen thousand forints purchase if I could choose three free samples or mask. I've picked HISTORY OF WHOO HWA HYUN eyecream sample, a BRTC Blemish Recover Balm sample and a Collagen mask. After I got my package, I found another bonus mask (with Vitamins).
I'm really happy, and thank you Natur-all for the suprises!

At noon I've tried the BB cream, and for first I found it too pale, but after a several minutes it merged with my own skin, and lasted all day. No shine, no big pores, just hydrated and silky skin. 
In the evening after face cleaning I put on some LIC stem cell and helix aspersa muller cream for anti-ageing and hydrating. My skin feels good and looks alive without my sensitive red spots. 

This post was not sponsored, and I gain no discount or any advantages from the company for blogging about the products. I just simply think, we should share good experiences.





EDITED 2013.06.05

A TonyMoly szájfény (mangosztán) hozza azt, amit egy normál szájfény, nem szárít, nem ragad, jó az illata. A csomagolás nagyon cuki és elég kicsi ahhoz, hogy mindig a táskámban legyen.

A Missha BB-krém  is rendben van, szépen eltünteti a pirosságot és a tág pórusokat, és viszonylag sokáig kibírja. Szép egységes bőrfelület eredményez, de az én vízhiányos bőrömön - szerintem - egy idő után kicsit "felhámlott", nem hidratált annyira mint számítottam. Ha a vízhiányom megoldódik, akkor szerintem tuti lesz, de addig csak Klassz termék, és valószínűleg még több fajtát ki fogok próbálni.
2013.06.26. update: Hidratált bőrön nagyon jó, és a múlt heti kánikulában is tartott. A kijött pattanásokat , bőrhibákat szépen elfedi. Ráadásul a pasik nem vették észre, hogy van rajtam bármilyen smink. :) Este én is csak onnan tudom, hogy még tart, hogy amikor lemosom, látszik, hogy miket is fedett el előtte.

Tegnap kipróbáltam a BTRC-s BB-mintát és elsőre nagyon durván meglepődtem, hogy milyen sűrű, mégis kicsit habos állagú a cucc, felkenve elég sok időnek kell eltelnie, mire normálisan néz ki az ember, de ül mint a beton. Ja, annyi a bajom vele, hogy nem matt, inkább fényesnek hat az arcomon, amit én nem szeretek, így mindenképp púdereztem. Fixálva délután 4kor is tart, bár egy idő után visszafényesedik, de most a második használat során már ez sem tűnik rossznak vagy zsírosnak, szóval nem annyira zavaró. A két egész darab pattanásom alig látszik alatta, kíváncsi vagyok lemosás után majd milyen eredmény fogad, mert most úgy tűnik mintha lapultak volna. ... Második napi tapasztaltok a BRTC mintahoz, hogy legalább 3 alkalomra elég. A pórusokat nem tünteti el, de akinek nincsenek tág pórusai annak tuti szép bőrfelületet eredményez. A sűrűség miatt a szokásosnál tovább tart az eldolgozása, és felkenésnél van egy kis gyógyszeres illata. Viszont a pattikat jól eltünteti. Nekem az előző éjjel kijött feldagadt, belobbant egyemet 80%-osan, a sima kis pattit teljesen lehúzta. Problémás bőrre kifejezetten ajánlom. Nekem estére ez is picit felhámlik, de nem annyira mint a Missha. Nem tudom, hogy ezt a BB okozza, vagy alapból áll helyre a bőröm vízháztartása.

A LIC őssejtes csigakrém  már egy rövid használat után is eredményes volt: kisimultak a ráncaim (a kisebbek szinte nem látszódnak) és a szám feletti sötét csík is teljesen kivilágosodott, mindemellett azért még hidratál is. Selymes, puha, életteli lett a bőröm. Mondjuk azért ez mellé még fogok venni sima hidratálót is, mert sajnálom elkenni a LIC-et mindenhova. A pórusaim is kisebbek lesznek tőle, de ez egyelőre még nem tartós, de remélem a rendszeres használat azokat is csökkenti. Ez nálam az abszolút MUST HAVE krém lett, mert tényleg nagy változásokat tapasztaltam.

Baviphat epres maszk: Meglepően kevés kell belőle ahhoz, hogy egy vékony rétegben teljesen bekend vele az arcod. 20 percig volt rajtam, az alatt beszáradt. A végén kicsit húzta a bőröm, de mikor lemostam egyáltalán nem volt száraz, csak finom, puha és üde és olyan, hogy állandó késztetésem van simogatni. :) Isteni eper illata van, amit még lemosás után is sokáig éreztem. Nagyon pozitív. És szerintem egyáltalán nem drága, főleg annak fényében, hogy nagyon sokáig elég lesz. Ja, és ami az elmúlt napokban kijött egy-két mini pattanást illeti, a kezelés után láthatóan visszahúzódtak, a bőr pirossága is csökkent. Nagyon meg vagyok elégedve, mindenkinek csak ajánlani tudom.
2013.06.26. update: Kipróbáltam egy-két pattanáson azt, hogy este lefekvéskor egy-egy pöttyöt teszek rájuk, és nem mosom le őket 20 perc után, csak reggel. Durván eltüntette egy éjszaka alatt a kijött csúnyaságokat.

7 megjegyzés:

  1. Király!!! Már nagyon várom a további tesz eredméyneket!

    VálaszTörlés
  2. :) én is kíváncsi vagyok, de egylőre bojlerszerelőre várunk, szóval ha megint lesz meleg víz, akkor jöhetnek a maszkok!

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez nagyon érdekesen hangzik, nekem is extra érzékeny a bőröm, csak és kizárólag kétféle (persze drága) krém jó rá, pedig már rengeteg dolgot kipróbáltam.. Szóval hajrá, én kíváncsian várom a teszteket! :) És köszi!

    VálaszTörlés
  4. Igen, a hosszú távú tapasztalatokra vagyok én is kíváncsi, mert nagyon érzékeny és vízhiányos lett a bőröm.Nem szeretem, ha nehéznek vagy zsírosnak érzem, úgyhogy ez nálam alapvető szempont.
    Még két-három terméket tervezek venni, majd azokról is írok akkor, csak jelenleg nincsenek raktáron.

    VálaszTörlés
  5. Szuper! Egyébként, belefér ez a lakberendezésbe. Pl. toalet-asztalka elhelyezése. Hogyan teremtesz a nappaliba, a hálóba vagy bárhová megfelelő sminksarkot? Hogyan teremtesz izléses, de hatékony fényforrást, hogy jól tudj sminkelni stb. És közben a teszt sem árt :) Meg ugye, ezek a csomagolások is marha dizájnosak. Szóval hajrá és várom az eredményeket.

    Egyébként, a Sanghajban kapható labello nem olyan, mint az Európában kapható. Mivel a szájápolók zöme fényes meg szines, nekünk pedig egy olyan kellett, amit a Kedves is tudott használni, így brutál horror áron vettünk egy labellót. Azt tapasztaltam, hogy egészen más - JOBB - minőségű, mint amit Európában vettem eddig. Pl. nem gyűlik össze a szád sarkában.

    VálaszTörlés
  6. Nekem a Dalmitól ajándékba kapott Miller Harris (amúgy asszem Londoni márka) az ami eddig bevált. De Shanghaiból hozta.
    He, he... most kerestem rá, van üzletük itthon is.

    VálaszTörlés
  7. De a honlapjukon persze nincs lip balm....

    VálaszTörlés

Thank you for sharing your opinion!
Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Search

Blog Archive

Want to follow? Click!