DESIGN, DECOR, DIY, GARDEN,

FAMILY, HOMES.

AND A LITTLE BIT OF HUNGARY.

2017. október 30., hétfő

13:57 0
A rózsaszín kitört a lánykaszobákból és mára a menőség definíciója lett a felnőtt világban is.
A Farrow&Ball Middleton pink festékével már én is régóta szemezek, valamelyik szobába be is fogom csempészni. Az elmúlt pár nap időjárása illetve Juditu könyvének hatására elkezdtem pinkeket keresgélni. Ekkor futottam bele abba, hogy a milleniál pink szín még mindig igen erősen tartja magát mind a divatban mind a lakberendezésben.

Hogy miről is van? Jó kérdés. 
Elkezdtem kutakodni, hogy pontosan melyik színt értik ez alatt és arra a következtetésre jutottam, hogy inkább több szín mint egy. Többnyire egy púderes, néhol szürkés, pasztell rózsaszín, ami lehet grépfrút, fagyi vagy épp barackos, lazacos színű vagy épp a bőr rózsaszínjéhez közelít. Egyszerre időtlen és mégis nagyon modern. 
A cikkeket olvasva rájöttem, hogy inkább egy jelenségről van szó, mintsem egy konkrét színről. Egy jelenségről, ahol elmosódnak a határok a jelen és múlt között, egyfajta új semleges, neutrális szín, amivel bárki tud azonosulni. Nem a korábban ismert barbi rózsaszín, hanem olyan amit egy férfi is szívesen viselne. 

Valószínűleg minden azzal kezdődött, hogy befutott a copper és rózsaarany. 2014-ben Wes Anderson megrendezte a pink színre festett The Grand Budapest Hotel filmjét, 2015-ben kiadták az első rose gold iPhonet, vagy épp az, hogy két éve, 2016-ban a Pantone az év színének választotta a rózsakvarcot.
Bármelyik változata jól kombinálható más színekkel: sötétkékkel, sárgával, pirossal, a fémes színekkel vagy a neutrális árnyalatokkal is. Egyszerre friss, modern mégis megnyugtató és lágy. 
Figyeljétek csak!





























Sources at my Pinterest


0 comments

Thank you for sharing your opinion!
Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Search

Blog Archive

Want to follow? Click!